دخترا نفخ تو هفته من طبیعیه؟

۵ پاسخ

تا اخر بارداری هست😂 تو هفته ی ما هم طبیعیه حتی من حتی گاز معدم هم زیاد شده

وای منم افتضاحم🥴🥴

اره منم داغونم😅😅😅

بعلههه

اره چون دستگاه گوارش فعالیتشو کند میکنه هضم غذا کند میشه یبوست و نفخ عادیه

سوال های مرتبط

مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه🩷🍓 مامان معجزه🩷🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اولی🩷🥹 مامان اولی🩷🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجوممد🫀🐣 مامان جوجوممد🫀🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری