۹ پاسخ

من تا دو سال و سه چهار میدم بهش شیر خشک شیر مادر ک نخوردن اینم زود بگیریم گناه دارن،تا عید پستونک و‌فقط میخوام بگیرم

من ۱۴ماهگی گرفتم هزار بارم برگردم عقب باز همین کارو میکنم خیلی راضیم

من دخترم دیگ خودش شیر نخورد

شیر خودتون میخورد؟

چطوری شیر شب قطع کردی دختر من تا صبح ۴ بار بیدار میشه

نه زوده الان

زوده هنوز کم کن ولی قطع نکن

نه هنوز زوده من به دکترش گفتم گفت اصلا اینکارو نکنی قدیم نیست که زیاد بچه داشتن نمیتونستن برسن الان یکی دوتان گناه دارن شیر خودتو تا دو سالگی بده یا شیر خشک

همین ک شیر شب قطع کردین بزرگترین حرکت بوده
بزار بیست ماهگی ب بعد کلا قطعش کن. مادرشوهر و مامان بزرگ شوهرم میگن بهار بهترین فصله برا ترک شیر
چراشو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان سامیار مانیار🥹 مامان سامیار مانیار🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری