بله خیلی هم زوده
اگه منظورت مثل ادم بزرگا بشینه اره زوده فک نکنم پاش برسه
من دخترمو دوسالگی از پوشک گرفتم دوسالونیم اینا خودش دوسداشت میرغت مینشست
من گاهی قسمت جلو سنگ توالت ک باریک تره مینشونم ک بشورمش چند ثانیه بیشتر طول نمیدم ک خسته نشه
آره بابا بیچاره ترسیده میشه براش قصری مدل توالت فرنگی بگیر گناه داره پاش درد میاد
اره زوده پاهاش درد میاد اصلا پاهاش نمیرسه
من نزدیک یکماهه صبح تا عصر بدون پوشک میبرم دستشویی عصر موقع خواب یا بیرون از خونه پوشک میکنم دوبارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.