۷ پاسخ

وقتی میخوای بچه رو از پوشک بگیری باید یهو بگیری دچار دوگانگی نشه
اول از شیر بگیر بعد پوشک

دیگه پوشکش نمیکنی

امتحان کن اگه دیدی فشار نمیاد بهش ادامه بده ولی دیدی فشار میاد بیخیال شو چون زوده

چ‌خوووب باهاش همکاری کن خب

من هم دارم پسرم اموزش بدم الان یاد گرفت هر بار ببرمش دستشویی جیش میکنه ولی
نمیاد بگه یا چیزی یا من میبرمش یا نه جیش تو لباسش می‌کنه

ببر یاد بگیره چون خودش علاقه داره
اما بدون پوشک نذارش

چقد خوب میتونی آموزشش بدی

سوال های مرتبط