خانوما تو ماه های من درد کل بدن طبیعیه؟

۸ پاسخ

من همه جام درد میکنه 🤷🏻‍♀️😂

همه جا درد می‌کنه کمر پهلو پا کشاله ران نمیتونم راه برم شیاف می‌زارم استامینوفن گاهی اونقدر شدید میشه دیکلوفناک می‌زارم دیسک کمر دارم استراحتم ب معنا واقعی پاره شدم

اگه باشیاف آروم نشدی برو دکتر یا زایشگاه

دکترم روز چهارشنبه رفته بودم بهش گفتم شبا خواب ندارم فلان جا درد میکنه چند جای دیگه هم گفتم ،گفت هر جات درد کنه طبیعیه 😂🫣

کلسیم بخور اگه تستخون دردداری

از بیخابیه😂منم همینجوریم خاب درست

بعلهههه،من از مغز سرم تا کف پام له و درد میکنه

شاید سرما خوردی

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۱۳ ماهگی