۸ پاسخ

پلاکت پایین باعث کمبودی میشه

منم پاهام بی دلیل کبود میشه حالا نمیدونم میخوره جایی نمیفهمم یا یه چیزیم هست

پلاکت پایین

میگن از کبده

کم خونی

کم خونی

منم‌همینجوری میشم
نمیدونم چرا

من شنیدم قند بالا

سوال های مرتبط

مامان عشقم مامان عشقم روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد👶👨‍👩‍👦 مامان محمد👶👨‍👩‍👦 ۳ سالگی
مامان دیانا مامان دیانا ۲ سالگی
بابای بارین عبداللهی بابای بارین عبداللهی ۳ سالگی