خانوما خاکشیر توهفته من بده ؟؟

۴ پاسخ

مرسی خانوما
چون یبوست شدید دارم نمیدونم چی بخورم

میگن ماه آخر بخوری که بچه زردی نگیره.نمیدونم چقدر درست باشه.
ولی کم اشکال نداره

اره نخور

زیادش بده

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان یسناوتودلی مامان یسناوتودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری