سلام خانوم ها قرص فولیک اسید 1 برای چیه

۴ پاسخ

برای تشکیل سیستم عصبی .کم خونی

برای جلوگیری از لب شکری شدن و نقایص لوله عصبی جنین هست

و اینکه لب شکری نشدن جنین

برای جلوگیری از کم خونی

سوال های مرتبط

مامان السا و تودلی❤️ مامان السا و تودلی❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری