۵ پاسخ

من شششش میکنم بیشتر جیق میزنه هیچ آرامشی در کار نیس

منم لبام همونجوری مونده. 🫶

الان که پسرم با لالایی میخوابه ولی اون موقع که از این صداها دوست داشت، صدامو ضبط کرده بودم میذاشتم رو تکرار تا بخوابه 🤣

منم ششششششش ام خراب شده ریپ میزنه دیگه نمیتونم بگم شششششش😂

،😂😂😂😂😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان عطا مامان عطا ۹ ماهگی
مامان نویان😍🥰 مامان نویان😍🥰 ۹ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی