چقدر آمپول بتامتازون درد دارع 😑😑😑😑😑

۱۱ پاسخ

اتفاقا واسه من اصلااااا درد نداشت
درد پروژسترون از همششششش بدتره

من زدم اصلا اصلا درد نداشت متوجه اش نشدم

اصلا درنداشت خدایی منو چند نفره میگیرن واسه امپول ولی این ۶ تابتامتازون رو اصلا نفهمیدم خودم رفتم زدم هرشب ۳تا

سولفات تزریق نکردن ببینی چیه😂

واقعا😱😩

منم زدم درد نداشت

بتامتازون واسه چی میدن؟!

من انقد آمپول زدم توبارداریم این چیزی نبود

منم دوروز هر روز سه تا زدم درد نداشت 😁 ولی خب بی قراری داد بهم

سولفات نمیدونی چقدر سختو درد ناکه حالا این دربرابر اون هیچه
اونا با سرم تزریق میکنن ۱۲ساعت یکسره

اخ اخ اخ گفتی گل بدن ادم میسوزه

سوال های مرتبط

مامان علیهان🐥 مامان علیهان🐥 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان شاهان🧸 مامان شاهان🧸 ۱۱ ماهگی
مامان تمنا گندم گون مامان تمنا گندم گون ۸ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان محمد و فاطمه مامان محمد و فاطمه ۱۵ ماهگی