نه..ولی بعضیامیگن یکم حرکات بچه روکم میکنه بعدابه روال عادی برمیگرده من توبیمارستان که بستری بودم زدن..همش ان اس تی گرفتن ..بزنی خیلی خوبه خیالت راحت میشه
نه زیاد ولی تا چند روز دردش هست
کی زدی
عزیزم شما امپول بتامتازون رو زدی ؟ درد داشت
فوبيا آمپول داري چطوري ميخواي زايمان كني؟
بي خيال دختر برو تو دل كار 😂😂😂
ن اصلن درد نداره من هیچی متوجه نشدم
نه اصلا
سلام خانما من ۲۹ هفته ۵روزم دکترم برام ازمایش ناشتاباادرارنوشته به نظرتون براچیه
نوچ نداره اصلا
نه درد نداره
نترس بابا منکه خودم به خودم آمپول میزنم😂
نه..ولی بعضیامیگن یکم حرکات بچه روکم میکنه بعدابه روال عادی برمیگرده من توبیمارستان که بستری بودم زدن..همش ان اس تی گرفتن ..بزنی خیلی خوبه خیالت راحت میشه
وا چ دردی
امپول زدن هم مگ درد داره من هفته پیش زدم هیچی نفهمیدم
منم همش فکر میکردم درد داره ولی نداشت😐
ن بابا چه دردی😅😅کسی ک قراره زایمان کنع امپول چیزی نبس ک
نه دختر اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.