۳ پاسخ

من زدم علائم زایمان زودرس داشتم زدم
ولی برا همه نیست
دکتر خودش صلاح بدونه مینویسه

من نزدم با اینکه بارداری پرخطرم ولی دکترم اجازه نداد

نه نیاز نیست همه بزنن اکثرا اونایی ک درد دارن یا سابقه زایمان زودرس

سوال های مرتبط

مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وششم بارداری
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۱۰ ماهگی
مامان نینی آراد مامان نینی آراد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی