مامانا این که میگن سهمیه شیرخشک ینی چی ؟؟

۲ پاسخ

یعنی ماهانه ۱۰تا شیر خشک با کدملی از داروخانه میتونی بگیری با یه مقدار خیلی جزیی تخفیف

یعنی با کد ملی هر بچه سهمیه یکماه میتونی ۸ تا بگیری با نصف قیمت

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین و نلین💕 مامان ماهلین و نلین💕 ۵ ماهگی