منفی شدم با عدد بتا ۲ 😭
روز ۱۳ انتقالم ممکنه بره بالا بعد ؟

۷ پاسخ

اره انشالله میده بالا

عزیز جان سرخود داروهاتو قطع نکن بمون تا روز پانزده یاتونستی شانزده برو دوباره ازمایش بده اولا ایشالا مثبت درمیاد دوما خدایی نکرده نشد به گفته دکترت پیش برو

عزیزدلم سه روز دیگه باز بی بی چک بزن

دارو هام رو قطع کنم؟

احتمالش خیلی کمه عزیزم

انشالا میشه گلم توکل به خدا ایشالا باخبرخوش بیای

آره بابا امیدت را از دست نده من روز۱۴ انتقال آزمایش دادم منفی بود روز ۱۶انتقال پریود شدم اما باردار بودم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری