پسرم سرما خورده، چرا اینقد میگوزه😂
د

۷ پاسخ

نیکانم همین بود...خیلیییی میگوزید انقدری که من نگران این بودم که چجوری این حجم گوز رو تو شکمش جا داده...تا وقتی خوب شد الان حالت عادی برقرار شد😀

عرق نعنا بدہ بھش

وای منم کلی نفخ دارم😩🤣

🤣🤣🤣

پسر منم از روزی که سرما خورده نفخ کرده انگار

وا😑😂😂داره به ویروس میگه گوزمم نیستی😂😂

سن الله🤣🤣پهلوهاش سرما خوردن

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین❤ مامان امیر حسین❤ ۲ سالگی