۳ پاسخ

اره دوست من . میگفت ک رازیه ولی من خودگ چیز خوبی ازش نشنیدم

مایبار مادربزرگ خدابیامرزمو بردیم
ینی متروکه بود هیچ کس هیچ کسو نمیشناخت پرستاراش اصن تو باغ نبودن

میگن خوبه

سوال های مرتبط