۱۵ پاسخ

هانا😍

هاناقشنگتره

من هانا رو بیشتر میپسندم

هانا عالیه

هانا قشنگ تره

هانا‌‌..

هانا خیلی قشنگه

سلین قدیمی شده
هانا جدید

دنبال اسم قدیم و جدید نباش چون همه اسمها بجز اسم اماما بعد یک سال یا دو سال همشون قدیمی میشن پس هر اسمی دوس داری بزار

عزیزم سلیقه ی خودت مهمه
هر اسمی بعد ی مدتی زیاد میشع

هانا

هانا شیک و بین المللیه

سلین

سلین ریشه ترکی داره و بنظر من خیلی قشنگه البته هرکسی نظر شخصی خودش مهمترمن اسم سلینو زیاد نشنیدم

هردو تا قدیمی و کلیشه ای و تکراری ،هرکی میبینی یا هاناس یا سلین ببخشید چون نظر خاستی گفتم

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۱ سالگی
مامان هانا خانوم 🍒 مامان هانا خانوم 🍒 ۱ سالگی