دوستان شما ارایش میکینید؟ میگن ضرر داره

۵ پاسخ

من دکترم گفته هییییییچ چیزی رو حق نداری استفاده کنی
مخصوصا تا هفته ۱۲
فقط یه ضد آفتاب بهم داده گفته اونو اجازه داری استفاده کنی

جایی نمیریم ک ارایش کنیم خواهر😆😆

اره میشه ارایش کرد با لوازم آرایشی ارگانیک
خودم درست میکنم کاملا طبیعی و بدون هیچ مواد شیمیایی

فقط چیزایی که توشون الفا اربوتین سالسیک اسید ۲ درصد و.... هست ممنوعه باعث نقص عضو جنین میشه توی گوگل لیستش هس

من که ارایش میکنم‌حالمو بهتر میکنه خصوصا وقتی کلی جوش میزنم😒

سوال های مرتبط

مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری