۳ پاسخ

هفتت‌پایینه سعی کن استراحت کنی

استراحت کن خوب میشه
اگه دردش هی شدیدتر بشه و منظم باشه خوب نیست
ولی دردای خفیف هست دیگ تو این هفته ها

منکه همش میگیره ول میکنه مخصوصا دراز کشیدن میخواین بچرخی

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی