خانما عدسی درست کردم میتونم بخورم

۳ پاسخ

عدسی طبعش سرده با گلپر بخور اگه شیر خودتو میدی

چرا نخوری اخه😕حتما بخور نوش جونت
من همچی میخورم

ن واااااای نخوری ک بچه تا صبح گریه میکنه

سوال های مرتبط

مامان آراد🐣 مامان آراد🐣 ۹ ماهگی
مامان حسنا و ضحا مامان حسنا و ضحا ۱۶ ماهگی
مامان مهتا مامان مهتا ۱۰ ماهگی