شام چی دارید خانما؟
من عدسی درست کردم🫡

تصویر
۱۶ پاسخ

ماکارانی گذاشتم

منم فسنجون

منم دم پخت دارم

منم لوبیا چیتی داشتم

من خونه مامانم بودم شام آبگوشت خوردم

من املت

کباب سیب زمینی

شامی
و مرغ ترش 😋😍

نوش جونت من تو عدسی تاحالا قارچ نریختم خوشمزه میشه عزیزم؟

منم عاشق عدسیم 😁
ما قیمه داریم

نوش جان عزیزم
کوچولوت با عدس اذیت نمیشه؟چون خیلی نفاخه🥴

من املت درست کردم

من خونه مادرمم
قورمه سبزی مامان پز😍😋

نوش جان
من رشته پلو درست کردم

شیر میدی فکر کنم عدسی خوب نباشه

نوش جاننن گلم

سوال های مرتبط

مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 ۶ ماهگی