سلام،مامانا عدسی میتونم بخورم؟؟

۲ پاسخ

همه چی میتونی بخوری
فقط نفخشونو بگیر
عرق رازیانه هم عالیه بخوری

عدس از قبل خیس خورده باشه مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان آراد🐣 مامان آراد🐣 ۹ ماهگی
مامان مهتا مامان مهتا ۱۰ ماهگی
مامان شاهین مامان شاهین ۶ ماهگی
مامان 💖دخمله🥺💗 مامان 💖دخمله🥺💗 ۵ ماهگی
مامان نیهان💕 مامان نیهان💕 ۳ ماهگی
مامان نیلا
۱۴۰۴/۴/۴ مامان نیلا ۱۴۰۴/۴/۴ ۱۲ ماهگی
مامان عمادو ریحانه✨❤️ مامان عمادو ریحانه✨❤️ ۶ ماهگی