سلام مامانا ميتونم ساندويج بخورم

۵ پاسخ

آره عزیزم نوش جانت

من تو همون بیمارستانم خوردم بخور بره

چیزای نفاخ نخوری مثل ساندویچ فلافل

بستگی داره چه ساندویچی باشه

اره بابا بخور

سوال های مرتبط

مامان حسنا و ضحا مامان حسنا و ضحا ۱۶ ماهگی
مامان نیهان💕 مامان نیهان💕 ۳ ماهگی
مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی