عدسی نفخ داره بخورم؟

۴ پاسخ

خبلی..

نفخش از بقیه حبوبات ها بیشتره

اره خیلی

آره.

سوال های مرتبط

مامان شاهین مامان شاهین ۶ ماهگی
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان عمادو ریحانه✨❤️ مامان عمادو ریحانه✨❤️ ۶ ماهگی
مامان کوچولوکم مامان کوچولوکم ۱۰ ماهگی
مامان آراد🐣 مامان آراد🐣 ۹ ماهگی
مامان حسنا و ضحا مامان حسنا و ضحا ۱۶ ماهگی