خانما برا یبوست نوزاد چیکار کنیم ؟شیر خودمو میخوره

۸ پاسخ

کبودی دور لب دخترت خوب شد ؟ دکتر بردی ؟

شکمش رو چرب کن و در جهت عقربه های یاعت،ماساژ بده

من خودم کیوی و برگه زردالو میخورم شکم نینیم کار میکنه

پروکید بگیر عصرا ۵ قطره بده

اگه اذیت نیست تا ده روز طبیعیه اگه هس با روغن زیتون مقعدش چرب کن شکمش ماساژ بده با شیاف گلیسیرین بذار

دخترمن سه روز بود شیکمش کارنکرده بود اومدم صبح ظهر وشب باروغن زیتون شیکمشو ماساژ دادم برجهت عقربه های ساعت اخرشب گلاب به روتون پی پی کرد

نوزاد که یبوست نمیگیره ، احتمالا نفخ داره

قطره بی بی کر
روزی ۵قطره

سوال های مرتبط

مامان گیسو مامان گیسو ۹ ماهگی
مامان ماهان🩵ماهلین🩷 مامان ماهان🩵ماهلین🩷 ۴ ماهگی
مامان نینی علیسان🧸 مامان نینی علیسان🧸 ۱۲ ماهگی