۵ پاسخ

آبجوش نبات هروز۱۵سیسی بده بهش خیلی خوبه بی بی کر دیگه نمیدم

ببین عزیزم بهش نمیسازه من نان کامفورت میدم هم خداروشکر کولیکش خوب شد ن یوبوست گرفت ن اسهال ن بدنش ریخت ببرون دیگه باید امتحان کنی ببینی چی بهش میسازع

من ۹۰ تا ۳ پیمانه بود ، الان ۹۰ تا دو نیم پیمانه میزنم ، آبشیکم زیاد بودنی بازم بهتر دسشویی میره
ولی اگ ۹۰ تا رو ۳ پیمانه بزنم ، باید گلیسیرین استفاده کنم تا دسشویی بره

ببر دکتر فک کنم بی بی کر میده خوب میشه بعد اونم شیرخشکشو عوض میکنه

منم آبتامیل میدم یوبس میشه
گیکوز بده یکی درمیون
و قطره بی بی کر

سوال های مرتبط

مامان الوین🩵🐰 مامان الوین🩵🐰 ۶ ماهگی
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی