۶ پاسخ

وای نده .چه کاریه با بچه میکنی.سیستم گوارش و کلیه بچه نابود میشه.آب تا ۶ ماهگی ممنوعه اون وقت دلت میاد اینارو بدی

کاش ندی اصلا

عزیز نده بهش خطرناکه

برازردی بچه خودت اب انار بخور اگه شیر خودت میدی یا س قطره اب خیار بده عالیه من برا دخترم اینجوری دادم بر طرف شد

اگه زردی داره روری یبار بهش شیر خشک بده

چرا بدی برا زردی؟!!

سوال های مرتبط

مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۳ ماهگی
مامان فرامرز مامان فرامرز ۱۴ ماهگی