شیاف واژینال استرادیول کسی تا حالا مصرف کرده

۱ پاسخ

من یکماه بدون وقفه خونریزی داشتم سونو دادم رحمم ضخامتش بالا بود.امپول استرادایول زدم دوتا تا قطع شد
الانم قرص هورمونی میخورم

سوال های مرتبط