خانما یه دوساعتیه درد پریودی گرفتم..خطر ناکه؟؟

۴ پاسخ

منم امروز سه ساعت درد پریودی داشتم فقط دراز کشیدم بهتر شدم

خیلی درد داری یا کم؟؟

لابد خودتو خسته کردی
یکم استراحت کن ببین چجوری میشی

شیاف داری بزار

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهوا🥰🎀👶🏻 مامان مهوا🥰🎀👶🏻 ۶ ماهگی
مامان مهدی کوشولو مامان مهدی کوشولو هفته سی‌وهفتم بارداری