رفتم آزمایشات گرفتم میگه باکتری داری خطر ناکه یعنی

۸ پاسخ

اینم فکر کنم کشت

تصویر

اینم یکی دیگه

تصویر

اینم یکی دیگه

تصویر

این قتد

تصویر

آزمایش چی دادی ؟.

میشه ازمایشو بفرستین

باکتری ادرار؟

منم یکم داشتم.عفونته🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان فرشته مامان فرشته ۱ ماهگی
مامان مهیار👶🏻 مامان مهیار👶🏻 ۵ ماهگی
مامان كـایــــرا♥ مامان كـایــــرا♥ ۲ ماهگی
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری