دلیل فشار پایین تو بارداری چیه؟ گوگلم بالانمیاره بدونم چی ب چیه

۹ پاسخ

من اینجوری بودم همش ۷ و ۸ بود

منم توبارداری فشارم هی میوفتادخصوصا اوایلش چندباررفتم سرم زدم

به نظرم نگران نشو برو بهداشت بهتر که گوگل نیس همش عمقش قضیه رو میگه ادم بدتر استرسی میشه

منم همش پایینه ولی کم خونی دارم شاید از شمام واسه همینه

منم فشارم و قندم پایینه همش

خانوما سه روز تاخیرم خیلی حالت تهوع شدید دارم چیکار کنم

طبیعیه عزیزم
بدن هرکس سیستم خاص خودشو داره
یه چکاپ بده و تا اون موقع سعی کن یکم خرما و کشمش بخوری
معمولا وقتی فشارت میفته بی حال و خوابالو میشی تا یچیز شیرین بخوری سرحال میای

اینجا سرچ‌ کن بالا میاره

فهرست سایت‌های ضروری قابل دسترسی با اینترنت ملی

🔍 موتورهای جست‌وجوی بومی
🔸 گردو: gerdoo.me
🔸 ذره‌بین: zarebin.ir
🔸 شادبین (ویژه کودکان): shaadbin.ir
🔸 رسیمون: rismoon.com


🎬 ویدیو و سرگرمی
🔹 تلوبیون: telewebion.com
🔹 فیلیمو: filimo.com
🔹 نماوا: namava.ir
🔹 آپارات: aparat.com
🔹 نماشا: namasha.com

سوال های مرتبط

مامان مامان دنیز مامان مامان دنیز ۱ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان مهدی مامان مهدی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نورا💝 مامان نورا💝 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان سارو مامان سارو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دو تا فنچ ❣️ مامان دو تا فنچ ❣️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان دلبرک صورتی 🥹🩷 مامان دلبرک صورتی 🥹🩷 هفته هجدهم بارداری
مامان علی و ایلیا ♥️ مامان علی و ایلیا ♥️ ۷ ماهگی