۱۰ پاسخ

به من اصن دکترم نگف بزن نزدم بهداشت هم نمیرم فقط پیش دکتر میرم چیکار کنم

آره فقط بهداشت28 به بعد میتونیم بریم

کزاز همون ک تو دوران عقد زدیمه؟

غمم گرفته ۲۸هفته😥

منم باید بزنم هنوزم

میشه نزنیم بعد زایمان بزنیم ؟؟

من ۳۴ هفته زدم

اره من هم‌۲۷هفت بودم انگار زدم

۲۸ تا ۳۶ هفته اره باید بری بهداشت

۲۸هفته
بهداشت فقط میزنه

سوال های مرتبط

مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سیدحسین😍🪷 مامان سیدحسین😍🪷 ۱۱ ماهگی