دکتر زایمان سزارین رفلاکس شیر

تصویر
۲ پاسخ

اره عزیزم رفتم من دوشنبه با معاینه ۳۵۰ تومن

نه نرفتم و نمیرم
خاطره ی خوشی ندارم
زمان بارداری دخترم اون دکترم بود

سوال های مرتبط