پوشک پوشک شیرخشک کولیک و رفلاکس پستونک سزارین

تصویر
۲۱ پاسخ

اون دوستت زورش گرفته رفتی بالاشهر داره مختو میزنه که بیای پایین تر

والا دوری و دوستی حتی اگه مادر آدم باشه بعدم خدایی ۱۰ دقیقه راهی نیست دیگه شما زیادی لوسی قرار نیست تا ابد بغل مادرت باشی خیلی شهر و کشور ها بینشون فاصله هست خونه ای که یک عمر میخوا توش زندگی کنی رو بیخودی از دست نده بعد افسوس نخوری

عزیرم من از مامانم حداقل باماشین ۴۵دقیقه بامترو یکساعت ونیم دورم عوضش خونه دارم ازخودم میدونم دغدغه اسباب کشی ندارم منم خیلی سختم بود ولی الان هفت ساله دارم زندگی میکنم بعضی وقتا یه چیزایی رو بای آدم فدای ی چیزای دیگه بکنه

۵کیلومتر؟ خواهر من با مامانم ۴۰۰کیلومتر فاصله دارم.
اینم غصه هست میخوری. باتاکسی میری، شوهرت میبرتت

ن بابا محله خیلی مهمه پسفردا بچهات بزرگ میشن میفهمی بیخیال مامان شو بابا ازدواج کردی ب امثال ما فکر کن ک کیلومترها از خانواده دوریم

عزیزم اسنپ راهکارشه چرا غصه میخوری

وااای سر ده دقیقه خودتو اذییت نکن
من تو حالت بدون ترافیک ۴۰ دقیقه راه دارم تا خونه مامانم ولی اوکیم کلا نزدیکی دوری و واسه خونه ملاک قرار نده با ماشین میری میای
به این فکر کن منطقش بهتره ۲ روز دیگه بچت کلاس میره مدرسه میره جای بهتری میره محیط واقعا تو تربیت بچه موثره
ملک بزرگ تر خریدی راحت چیدمان میکنی جات باز تره
خونه کلید نخورده خریدی خیلی بهتره
الانم دیگه فکر تغییر و از سر به در کن تو این مملکت شب میفروشی صبح دیگه نمیتونی بخری
مبهرکت باشه عزیزم خونت پر از برکت و ارامش❤

سلام گلم اهل کجایی

این دوستا عادت دارن یچی خریدی عیب وایراد بزارن روش ط باید تاثیر نگیری

ببخشید دیونگیه بفروشین ب بچت فک کن دسترسی راحت تر ب امکانات مهدهای بهتر مدرسه بهتر بعدم عزیزم تعریفت از دور بودن خیلی عجیبه ها کجا ب ده مین فاصله میگن دور حالا پیاده‌هم میتونی بری تهش نمیساعت راه دیگه دور وقتی دوره ک تو نیم ساعت باماشین بری یا بشهر دیگه باشه الکی شوهرتو خودتو اذیت نکن ایشالله ب سلامتیم بشینین توش استفاده کنین

والا خواهر ادم به ادم حسودی میکنه دیگه چه برسه به دوست ولش کن اونو خیلی هم خونت خوبه نفروشیا الان بفروشی با همون پول هیجارو نمیتونی بخری
۱۰ دقیقه که دیگه راهی نیست سخت میگیری با اسنپ برو دیگه
با طناب بقیه تو چاه نرو...

چرا انقدر وابسته ای؟ به خاطر کمک گرفتن واسه بچه داری؟ یا کلا وابسته ای به مامانت؟

مبارک باشه عزیزم از خرید خونه لذت ببر با این مسائل خودتو ناراحت نکن من مامانم تهرانه و خودم شهرستان ازدواج کردم ساکنم، ۵ کیلومتر که چیزی نیست

من ک هزار کیلومتر از مامانم دورم چی بگم ....

دعا کنید ماهم بتونیم صاحب یه خونه خوب بشیم🙏

اول خداروشکر که خریدید..ماهم میخواسیم بخریم و نخریدیم و گرونی و...
بعدم ۵ کیلومتر که چیزی نیست در عوض خونه خوب دارید..من اگر بودم که خونه خوبه رو میخریدم تا اینکه صرفا خیلی نزدیک باشم

خب چه اشکالی داره دور باشه هر موقع خواستی با ماشین برو
من خودم با مامانم اینا ۹۰۰کیلومتر فاصله دارم بخوام هم نمیتونم برم

عزیزم ۱۰ دقیقه چه مسیریه 😐
من با ماشین ۱۵ دقیقه راهمه هرروز اونجام سخت نگیر

پیاده هم نخوای بری با ماشین چیزی میست ۱۰ دقیقه

بابا ۵ کیلومتر چیه دیگه
راحت مبشه با اتوبوس رفت یا حتی پیاده

بابا خب با اسنپ میری خونه مامانت خیلیم دور نشدی😑

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۱۴ ماهگی
مامان ویهان کوچولو💙 مامان ویهان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی
مامان Ariya🤍🧸🍯 مامان Ariya🤍🧸🍯 ۱۶ ماهگی
مامان سوین💗 مامان سوین💗 ۱۶ ماهگی