کسی اینجا شیر نان اچ آ میده ب بچش؟طعم و بافتش چجوریه؟

۸ پاسخ

من اپتامیل اچ آ میدم
بچم گریه میکنه و میخوره
دکتر گفت طعمش ترشه

بهتزه از پپتی

من میدم راضیم غلیظ بافتش یکم شیرینه ولی امان از بوی مدفوعشش😂

من میدادم افتضاح بود

شیرینیش کمه، از اول بهش همین دادم و راضیم

من اپتامیل اچ آ میدم فقط از چهل روزگی، شیرین و چرب نیس و وزنگیری نداره-ولی خب من خودمم از نوزادی چون به لبنیات الرژی داشتم و دخترمم رفلاکس شدید داشت دکتر اینو پیشنهاد کرد و خداروشکر از اونرپز هیچ مشکلی نداریم

من اپتامیل اچ آ دادم فوق العاده عالی بود و وزن دهی عالی

تلخه یکم

سوال های مرتبط

مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی