۳ پاسخ

عزیزم اگه روبیکا داشتی پیام بده به آیدیم یه چیزی در مورد دخترت میخواستم بگم شاید مشکلت حل شد من هرکار کردم نتونستم پیام بدم اینجا

من اپتامیل اچ آ میدم

من از اول اچ آ میدم ، دوهفته پیش که بردمش بهداشت ۹/۶۰۰ بود. نوزاد تر که بود وزنش بالای نمودار بود

سوال های مرتبط