۴ پاسخ

من چندروزاول باشال اروم بستم بعدبخیه هم کلا شکمم رفت

برا من همون روز زایمان اومدن بستن تو بیمارستان

بستگی به دکترت داره دکتر من گفت از ده روز بعد زایمان

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤰🏻🩷 مامان نی نی🤰🏻🩷 ۹ ماهگی
مامان فسقلی🤰🏻👶🏻🩵 مامان فسقلی🤰🏻👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد