چرا پاهای دخترم همیشه یخه؟ حتی از زیر شلوار و جوراب؟

۵ پاسخ

طبیعیه
چون بچه فعاله و در حال یادگیری
بیشتر خونرسانی برای مغزش صرف میشه و اندامهای انتهاییش مثل پا و گاهی حتی دستا سردتر از بقیه ی جاهان

دلانا هم اینجوریه

دقیقا دختر منم همینجوریه

دختر منم همینطوره حتی با وجود پوشیدن جوراب پاهاش سرده معمولا

گاهاپاهاش عرق کنه بیشترسردش میشه بخاطرتحرکم بچه هاپاهاشون سردمیشه من توخونه بجای جوراب پاهاشوماساژمیدم گرمش میشه

سوال های مرتبط

مامان آنیل🐣 مامان آنیل🐣 ۱ سالگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی