ولی دیان خوش آواتره بنظرم
سیاوش خیلی قشنگه ...پرابهته
سیاوش اسمیه که دورش هیچوقت تموم نمیشه ...دایان هم قشنگه ⚘️
دایان
جفتش چون پارسيه خيلى قشنگه.سياوش شاهنامه ايه خيلى زيباست.درود بر شما براى انتخاب نام نيك
دایان
سیاوش قدیمیه اخه
من چون گشادیم میشه سختمه سیاوش بگم برا همین سلیقم نیس
دایان رو دوس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.