۱۲ پاسخ

احتمالا در آینده همین بشه خخخخ

سلام عزیزم کجا خریدی ؟

من مولفیکس ۴ اف زده خریده بزرگی۲۱۰

منم مولفیکس سایز ۴ گرفتم ۳۵۰

قیمت پوشک‌ به سایز و برندش بستگی داره

منم دیروز یه مای بیبی و دستمال مرطوب گرفتم شد 800

ذچون تو قدیمی میخری

مولفیکس از همه ی مایبیبی ها ارزون تر

من گرفتم ۵۰۰🫤🫤🫤

هایپراستار باکریرجدید اورده ۶۵۰

همینطور چرت و پرت میگن
منم مای بیبی خریدم۴۰۰

منم مای بیبی ۳۵۰ خریدم

سوال های مرتبط

مامان کیان🥰 مامان کیان🥰 ۱ سالگی
مامان سوگندوصدرا☘️ مامان سوگندوصدرا☘️ ۱۳ ماهگی
مامان آراز و آرتین مامان آراز و آرتین ۴ ماهگی
مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۱۰ ماهگی