بچها شماهم روزی یه دونه کوالی فول پلاس و د۳ میخورین؟

۶ پاسخ

بله
کوآلی پلاس بعد صبحانه،د3 بعد ناهار

بله عزیزم فقط d3باید۱۰۰۰ باشه

بله به همراه یک اسپیرین

اره منم تازه دکتر نوشته سه روزه دارم میخورم کوالی فول و ویتامین D3

کوالی فول چ قرصیه عزیزم؟؟؟
من روفولیک و د۳ و پریناتال و یدونه متفورمین

بله

سوال های مرتبط

مامان اورهان 🩵 مامان اورهان 🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری