خانوما شماهم زیرشکمتون درد میگیره؟ طبیعیه یامشکلی هست؟

۶ پاسخ

طبیعیه فک کنم دیگ

خانما برا سیسیمونی چیا ضروری لازم میشه فقط مهما چیزاری چرت نه با ۲۰ تومن بشه خرید مارک خوب قیمت مناسب

منم از دیشب اینطوری شدم
حس میکنم بچه تو واژنه
زیر شکمم درد میکنه
طوری که میخندم تیر میکشه
یکم ماساژ با روغن دادم آروم شد
خیلی بد بود

وای من امروزاحساس پربودن ودرد میکنم 🥲

اره بزار بچه بزرگ تز شه خیلی بدتر میشه من پدرم در اومده داره جا باز میکنه

آره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولومامان مامان کوچولومامان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رستا مامان رستا هفته بیست‌وهفتم بارداری