۸ پاسخ

چون رحم هی داره بزرگ‌تر و بچه سنگینتر فشار میاره

چون دیگه وقت زائیدنه

من ندارم😂

واژن درد که منو دیونه کرده شکم دردم تواین ماهم چندبار داشتم همراه کمردرد🫠

دبگه اخراشیم😂😂😭😭

چون دیگه داریم میترکیم😂

اره واقعا من امروز ب دردام یکی هم اضافه شده ترشح ژله آیی حالت بی رنگ نمیدونم این چیه دا 😭🤦🏼‍♀️

چون فشار رو همه چیزمونه

سوال های مرتبط

مامان اهورا😍🧸 مامان اهورا😍🧸 ۹ ماهگی
مامان مسدود شدم 😪 مامان مسدود شدم 😪 ۷ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی