۷ پاسخ

عزیزم فشارت پایینه ی چیز شور بخور فشارت یکم بره بالا

پایینه فشارت و وقتی که فشار پایین باشه ضربان قلب می‌ره بالا
اگر حالت خوبه و سرگیجه و تهوع نداری احتمالا بدنت به این فشار خون عادت کرده من همیشه فشارم تقریبا همینقدره و بدنم بهش عادت کرده
ولی باز به دکتر اطلاع بده مخصوصا اگه حالت خوب نیست

خیارشوربخور

فشارت خیلی پایینه

عزیزم فشارت خیلی پایین ولی ضربان قلبت طبیعی توی بارداری
مال من تا ۱۲۵ هم میره 😑

پایینه فشارت خیلی

پايينه عزیزم فشارت برو دكتر درست چك كنن

سوال های مرتبط

مامان دِلین😋🍓 مامان دِلین😋🍓 ۹ ماهگی
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان ارکان🥹🔥 مامان ارکان🥹🔥 ۱۲ ماهگی