نوبت دهی دکتر سارا داوودی چجوریه

۲ پاسخ

نوبت دهی افتضاح ولی قبلا باید بهشون پیام می‌دادی میگفتن فلان روز بیا فلان روز هم که میری از صبح تا آخرشب باید تو مطبش بشینی

ولی این معطلی ارزشش داره چون دکتر خوب و دلسوزی هستن خیلیا پیشش آی وی اف انجام میدادن و راضی بودن این معطلی هم بخاطر شلوغی مطبش هست

سوال های مرتبط

مامان ترگل ❤️🐣🥹 مامان ترگل ❤️🐣🥹 هفته دوازدهم بارداری