خانما زایمان طبق انتی هستش یا انومالی؟

۳ پاسخ

من سزارین هستم دکتر همیشه طبق پریودی حساب میکنه اما برای زایمانم طبق ان تی حساب کرد

انتی

من که ان تی انومالی یک روز فرقشه

سوال های مرتبط

مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد