۲ پاسخ

من طبق انتی۲۱بهمن زایمانمه، طبق آنومالی۲۰بهمن، طبق پریود۲۳بهمن
ولی دکترم برا ۱۵بهمن ختم بارداری داده

من زایمان اولم انتی زده بود۱۲بهمن ولی من ۱بهمن زایمان کردم طبیعی
الآنم زده ۸اردیبهشت تا ببینم اون موقع قسمت چیه

سوال های مرتبط