مامانایی که زایمان کردین ،زایمانتون طبق تاریخ انتی بود یا پریودی؟؟

۴ پاسخ

طبق ان تی

من که انتی ندادم در نتیجه از روی پریودی حساب کرد دکتر

هیچکدوم
ان تی و پریودی یکی بود، ولی 40 هفته و 4 روز زایمان کردم

دکتر من میگه پریودی مهمه نمی‌دونم والا

سوال های مرتبط

مامان شاهان وشهرزاد👶 مامان شاهان وشهرزاد👶 ۵ ماهگی