من انتی و پریودم دو روز فرقش بود
ولی نی نیم سی هشت هفته و چهار روز اومد
من پسر اولم چهاردهم ابان بود بیستو نهم مهر به دنیا اومد پسر دومم دهم اسفند بود سیم بهمن شد
😂😂وای خدا الان که پیامتو دیدم توجه کردم زایمان من طبق اخرین پریودی بوده در کل زایمان طبیعی شانسی هست بعد ۳۷هفتع هر لحظه درد ممکنه بگیره
سلام سنو ان تی دکترم بری یا بیمارستان میگن سنو ان تیو بگو
رو زمان آنتی زایمان کردم ولی اصلا درد زایمان نداشتم با سوزن فشار زایمان کردم دکتر گفت بیشتر نباید صبر کرد
تاریخ انتی مهمه
انتی.
طبیعی بیشتر سر اواین تاریخ اولین سونوگرافی میرن واسه زایمان بعضیا هم میبینین زودتر درد میگیرتشون
دیگه وقتی سونو بدی با تاریخ سونو دکتر میره جلو ،کار تاریخ آخرین پریودی ندارن
من زودترازانتی زایمان کردم .37هفته دکتربرای 38هفته گفت اگه دردت نگرفت بیا .که 37کیسه آب پوکید
والا نمیدونم چیبه چیه
پسر اولم تاریخ زایمانمبا ان تی ۲۹ابان بود
ولی ۱ اذر بدنیا اومد چهل هفته ویکروز
طبیعی تاریخ مشخصی نداره
مبنا تاریخ انتیه کلا، چون ممکنه لقاح اول آخر یا وسط دوره پریود اتفاق افتاده باشه، اما تاریخ انتی چهل هفته کامله، کم پیش میاد کسی دقیقا همون تاریخ زایمان طبیعی کنه، معمولا تا ۳۹ هفته بدنیا میان.
طبیعی که هروقت بچه دلش بخواد میاد😂🤦🏻♀️
من از چند نفر سوال کردم حدودا ۱۰ روز با انتی فرق داشتن
دوتا از دوستامم هفته ۳۶.۳۷ ببعد زایمان کردن🤦🏻♀️کلا تاریخ مشخصی نداره
نمیدونم برا من که طبق انتی وقت داده .خدا کنه زود بیاد
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.