بعد از عید خیلی گرون شده من ۲فروردین رفتم ۳۴۶تومن ۱۰فروردین رفتم ۹۰۰هزارتومن😑
۱۹۷هزار می دم هر بار
من بیمارستان دولتی رفتم با ازمایش ادرار شد ۴۰تومن😂
دیشب بیمارستان خصوصی ۸۵۰شد
من هر دفعه می رفتم یه تومن ببمارستانم خصوصی بود
دولتی رفتم فقط بخاطر ۴روز موندن ۵۸۰ گرفتن
من با بیمه سلامت ۱۵۰دادم
من ی بار رفتم بیمارستان مردم تهران ۱۶۰۰ ازم گرفتن واسه ان اس تی دکتر خودم هردو هفته یکبار میگیره ازم ۱۵۰ هزار
بیمارستان دولتی رایگانه
۸۰۰ داذم
با ویزیت ۶۰۰
من دیروز ۱۵۰۰ دادم
من ۴۰۰ دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.